wtorek, 24 lipca 2012

# Od Autorki

Właśnie wróciłam z dwutygodniowego wyjazdu nad morze i za cholerę nic nie napisałam. No... Może trochę jednego imagina, ale to i tak mało. Nie mam weny na tego bloga i to mnie męczy, bo chciałabym go zakończyć. Liczę na jakąś drobną pomoc co do pociągnięcia fabuły chociaż na te 4 może 7 rozdziałów :)
Prolog na nowym blogu będzie dopiero 1 sierpnia, dopiero po zakończeniu ankiety. Ankieta musi się zakończyć jednoznacznie, czyli tylko jeden chłopak ma wygrać.

3 komentarze:

  1. Świetny blog :)
    Zapraszam na mojego bloga : http://photographylifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może powinaś trochę nakręcić....Niech będzie jakaś mała niespodzianka :) Na przykład niech dojdzie do czegoś, czego NIKT się nie spodziewał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na nietypowe zakończenie mam pomysł tylko no.. nie wiem. Może je napiszę i tu będzie spokój. Nie będę się denerwować tym blogiem.

      Usuń