sobota, 9 czerwca 2012

# Od Autorki

Chciałam tylko powiedzieć kilka słów wyjaśnienia. Jeśli chodzi o imaginy to ja nie będę się bawić w jakieś gumki, pigułki i tego typu antykoncepcje. Może byłoby to bardziej realne, ale mnie to jakoś nie rusza i nie będę tego opisywać (próbka mojego 'cudownego' myślenia w ten sposób jest w komentarzu pod imaginem #6).
I prośba: JEŚLI WCHODZISZ I CZYTASZ TO CHOCIAŻ KLIKNIJ W REAKCJE NAJBLIŻSZĄ TWOJEJ. Ja widzę ile jest wejść i to takie troche smutne dla mnie, że jest np 500 wejść i 1 komentarz albo nawet w ogóle żadnego nie ma. Chociaż reakcja..
I dziękuje, że jest już 12 osób, które mnie tu śledzą :**

Dziękuję za uwagę xx

5 komentarzy:

  1. Kiedy następny rozdział?Bo już się nie moge doczekać :P
    pozdrawiam Karolcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ktoś tego nigdy nie robił naprawdę, to może faktycznie go nie ruszać. lepiej żyć w świecie własnej fantazji i strzelać palcówy pod "chłopaków" z one direction. również pozdrawiam, Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 12 lat i przez te teksty zaszłam w ciąże, bo myślałam, że to można tak seks uprawiać zawsze. Dopiero po fakcie dowiedzialam sie o antykoncepcji(czego ty w swoich tekstach nie zawarlas)
    Dzięki
    Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy w jakimkolwiek tekscie, nie tylko moim, czytalas o prezerwatywach? Bo ja sie jeszcze nie spotkalam. http://www.melanieeklamann.blogspot.com/?m=1 tam w imagiach tez nie ma a czyta sie dobrze.. I szczerze wspolczuje ci. Nie chce wnikac jak to sie stalo ale jesli sama tego chcialas to ja nie rozumiem tego pokolenia. Ja tak szybko do tego nie daze, mnie az tak na tym nie zalezy..

      Usuń
    2. Jeśli można.
      Po pierwsze, nie wydaję mi się, abyś to ty miała prawo osądzać czy twój 'blog' czyta się dobrze czy nie.
      Po drugie, rozumiem, że mentalnie czujesz się dwunastolatką, bo postawiłaś znak równości między twoim i jej pokoleniem.
      I po trzecie, i po ostatnie, błagam, zaangażuj do tego przedsięwzięcia kogoś, kto zna fundamentalne zasady ortografii i interpunkcji, bo czytanie twoich tekstów jest jak praca nauczyciela w szkole podstawowej.

      Usuń