wtorek, 22 maja 2012

# Od Autorki

Chciałam BAAAAARDZOOO podziękować za te dzisiejsze ponad 200 wejść. To pierwszy raz od kiedy założyłam tego bloga tyle osób weszło jednego dnia. Dziękuję za komentarze pod ostatnim imaginem. Następny będzie na poniedziałek lub coś koło tego :D Jeśli chcecie być informowane o nowych to w komentarzach podajcie nicki z twittera.
Prosiłabym o wypełnienie małej ankietki z boku po prawej stronie dotyczącej imaginów (jeśli czytacie bloga to tej pierwszej też). To pomoże mi w doborze odpowiedniego osobnika do pisania. Ten który będzie miał najwięcej to oczywiście z nim będzie najwięcej :) W komentarzach pod tym postem napiszcie też może w jakiej scenerii np chciałybyście przeczytać imagina. Ostatnio padła propozycja McDonalds no i jest xD Poprzedni był właśnie tam. Tak więc proszę i polecam się na przyszłość xxx

1 komentarz:

  1. a więc dzisiaj jestem tu po raz 1 i jprdl ale ty masz talent do pisania ;D
    przeczytałam wszystko i pisz, pisz dalej ;p
    Buziaczek ;*

    OdpowiedzUsuń