poniedziałek, 28 maja 2012

# Od Autorki

Po pierwsze przepraszam dziewczynę, której komentarz przed chwilą skasowałam. Chciałam pozdrowić tą 'uświadomioną muchę', ale wcisnęło mi się skasuj. To było niechcący. Głupi telefon :) A po drugie, wiem. Nie ma jeszcze północy ale już dziękuję za te prawie 900 wejść dzisiaj. Boże! Nie spodziewałabym się nigdy tylu ludzi. Czasami chce mi się z tego powodu płakać. Po prostu dziękuję xxx
PS Myślę nad dodatkowym imaginowym dniem. Byłby to może czwartek lub piątek, ale nad tym się jeszcze zastanowię. A na razie jeszcze raz DZIĘKUJĘ <3 JESTEŚCIE KOCHANE xxx

4 komentarze:

  1. więcej, częściej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kieeedy nowy rozdział ;OOO?
    Ja bym wolała żeby Mary była z Lou :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdziału jeszcze nie zaczęłam. Zastanawiam się nadal nad tym, co mógł sobie zrobić Louis :) Jak jest jakiś pomysł to podrzućcie :D Postaram się by był jak najszybciej x

      Usuń
    2. Pierwsze co przyszło mi do głowy to to że sie pociął, ale nie tego nie chcę. Mój Lou ma być bezpieczny. i niech Mary do niego wróci, Niall ją zdradzi...
      W ciągu jednego dnia przeczytałam tego bloga zamiast się uczyć. too wciąga. czekam na next :)
      - Iza. xx

      Usuń